Friday, May 26, 2017

მეშვიდე დღე

მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი


მოცემული მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინადამოუკიდებელი სწავლებისა დიფერენცირებული სწავლების როლი რამდენიმე თვალსაზრისით. იმისათვის , რომ მოსწავლემ არეგულიროს დამოუკიდებელი, საკუთარი უნარ-ჩვევები, შევქმენი ელექტრონულ ფორმატში სავარჯიშო, რომელიც მხარს დაუჭერს მას, როგორც დამოუკიდებელ მოსწავლეს. პროექტის გეგმის შაბლონში გავწერე ის მიდგომები, რომელიც უნდა გამოვიყენო  ნიჭიერ, სსსმ მოსწავლესთან დაარაქართულენოვან მოსწავლესთან ეს მიდგომები დამეხმარება ყველა ტიპის და უნარის მოსწავლე ჩავრთო საპროექტო აქტივობებში.

1 comment:

  1. სასურველია შეცვალოთ სათაური და მიუთითოთ თქვენი ჩეკლისთის სახელი.
    ჩეკლისტის პირველი ნაწილიმოსწავლეზეა ორიენტირებული.გეგმის მიხედვით მოსწავლეები მონაწილეობას იღებენ შეფასების ფორმების შექმნაში,გამოყენებულია ფორმალური და არაფორმალური ფორმები.სასურველია ჩეკლისტის მეორე ნაწილიც მოარგო თქვენს პროექტს და აქაც თითოეულ მიმართულებაში ჩანდეს შეფასების სტრატეგიების მრავალფეროვნება,გისურვებ წარმატებებს!

    ReplyDelete

მეცხრე დღე

ჩემი პროექტის პორტფოლიო-, , კოლიბრი''